استاندار قزوین: مجوز سرمایه گذاران فاقد صلاحیت در انرژی های نو سلب می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار قزوین گفت: مجوز سرمایه گذاران انرژی های نو که در طرح خود پیشرفت لازم را نداشته باشند باطل گردیده و به دیگران واگذار می گردد.

استاندار قزوین: مجوز سرمایه گذاران فاقد صلاحیت در انرژی های نو سلب می گردد

به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار کرد: 64 مجوز برای احداث نیروگاه مولد مقیاس کوچک در استان صادرگردیده که از این تعداد 19 نیروگاه در استان به بهره برداری رسیده است. وی با اعلام اینکه در انرژی بادی و خورشیدی نیز به ترتیب 26 و 33 مجوز بهره برداری در استان صادرگردیده است، ادامه داد: باید کمیته ای برای آنالیز مجوز انرژی های نو در قزوین تشکیل گردد تا برای سلب مجوز طرح های فاقد پیشرفت فیزیکی اقدام نمایند. استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتیاج استان برای راه اندازی پایانه صادراتی افزود: با توجه به ظرفیت های صنعتی و کشاورزی استان راه اندازی یک پایانه صادراتی در قزوین لازم است و باید هر چه سریع تر نسبت به صدور مجوز سرمایه گذاران در این زمینه اقدام کرد. وی با اشاره به پایانه صادراتی خادم مولا در شهرستان البرز ابراز کرد: این پایانه طی سال های گذشته برای ایجاد زیرساخت های لازم از قبیل تأسیسات، انبار و سردخانه اقدام نموده بود، ولی کارگروه زیربنایی استان با صدور مجوز بهره برداری آن مخالفت نموده است. زاهدی گفت: می توان با قرار دادن شرط هایی از قبیل خودداری از ساخت وسازهای احتمالی در آینده و پیشگیری از تخریب اراضی و منابع طبیعی با صدور مجوز این سرمایه گذار موافقت کرد. استاندار قزوین اعلام کرد: این پایانه صادراتی هم اکنون به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی رسیده است و جلوگیری از صدور مجوز آن در این مرحله درست نیست. منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: چون سرمایه گذار این طرح صلاحیت لازم را برای بهره برداری از این پایانه طی زمان کوتاه دارد و از سوی دیگر مجوز راه اندازی یک پایانه در استان دریافت گردیده است باید هرچه سریع تر برای صدور مجوز این طرح اقدام کرد. حبیبی افزود: این سرمایه گذار از سال 74 برای ساخت تأسیسات مورداحتیاج پایانه صادراتی از قبیل سرتینگ، سردخانه، انبار و اتاق مدیریت اقدام نموده است و الآن شایسته نیست از صدور مجوز آن جلوگیری گردد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3859

به "استاندار قزوین: مجوز سرمایه گذاران فاقد صلاحیت در انرژی های نو سلب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار قزوین: مجوز سرمایه گذاران فاقد صلاحیت در انرژی های نو سلب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید