افزایش سرمایه گذاری بانک توسعه اسلامی در طرح های توسعه ای کشور

به گزارش مجله سرگرمی، عامر کعبی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره اجلاس کومسک اظهار کرد: در این اجلاس که با حضور نمایندگان 57 کشور عضو، پنج کشور ناظر و نمایندگان نهادها و سازمان های بین المللی و کارشناسان ارشد کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی (کومسک) برگزار گردید؛ راهکارهای توسعه هماهنگی و همکاری های اقتصادی و تجاری میان کشورهای اسلامی و نیز طرح های در دستور کار کومسک آنالیز شد.

افزایش سرمایه گذاری بانک توسعه اسلامی در طرح های توسعه ای کشور

وی با اشاره به هیات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران اضافه نمود: به همراه هیات عالی رتبه اقتصادی با حضور محمد خزایی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و یاری های فنی و اقتصادی ایران به نمایندگی از ایران در این نشست اقتصادی شرکت نموده و خواهان تسهیل تجارت میان کشورهای اسلامی و اختصاص منابع بیشتر و سرمایه گذاری بانک توسعه اسلامی در کشور بودیم.

نماینده مردم آبادان افزود: علاوه بر این موضوع اختصاص منابع مالی برای پنج طرح مهم کشور از جمله توجه به طرح های علمی و تحقیقاتی، بهسازی شهری و توسعه انرژی نظیر طرح انتقال برق استان خوزستان نیز در دستور کار و رایزنی هیات ایرانی قرار داشت.

کعبی با اشاره به طرح های در دستور کار کومسک مطرح کرد: همچنین در این نشست تسهیل تجارت با استفاده از مدیریت ریسک گمرگی کشورهای عضو، استفاده از پول ملی در مبادلات اقتصادی کشورهای عضو سازمان نیز در دستور کار نهاده شد و مصوبات نشست کارشناسان در اجلاس وزیران آنالیز و تایید می گردد.

نماینده مردم آبادان بیان نمود: علاوه بر این در دو روز برگزاری نشست با پیشنهاد ایران برای میزبانی پنجمین کنفرانس گردشگری سلامت در سال 2019 موافقت شد و از میزبانی ایران برای برگزاری اکسپو حلال در نوامبر 2019 و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته استقبال شد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7279

به "افزایش سرمایه گذاری بانک توسعه اسلامی در طرح های توسعه ای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرمایه گذاری بانک توسعه اسلامی در طرح های توسعه ای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید