بازرگانان خرمای استان بوشهر تفاهم نامه همکاری با بازرگانان اتیوپی منعقد می کنند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: استاندار بوشهر گفت: بازرگانان خرمای استان بوشهر تا یک ماه آینده به اتیوپی مسافرت می کنند و تفاهم نامه همکاری برای صادرات خرمای استان بوشهر به این کشور منعقد می کنند.

بازرگانان خرمای استان بوشهر تفاهم نامه همکاری با بازرگانان اتیوپی منعقد می کنند

به گزارش خبرنگاران از دشتستان، مصطفی سالاری شامگاه دوشنبه در جمع مردم شهروحدتیه دشتستان با بیان اینکه رسیدگی به روستاها و شهرهای کم جمعیت و کم برخوردار در اولویت است اظهار کرد: اقتصاد شهر وحدتیه متکی بر خرما است چرا که این شهر خرماخیز دارای جایگاه ویژه و ممتازی در تولید خرما دارد.

وی با بیان اینکه شهر وحدتیه همجوار تاسیسات نفتی است تاکید کرد: عواض آلایندگی باید به این شهر پرداخت شود تا در عمران و آبادانی شهر صرف شود.

وی بر توجه به اشتغال شهر وحدتیه تاکید و شرح داد: شرکت های نفتی هم جوار با شهر وحدتیه باید ضمن بکارگیری نیروهای این منطقه ، پیمانکاران بومی برای اجرای طرح ها در اولویت قرار داشته باشند.

استاندار بوشهربا بیان اینکه خرید تضمینی خرما در شهرستان دشتستان آثار مثبتی به همراه داشت گفت: یکی از اولویت های استان بوشهر بازار مصرف با ثبات خرما است.

سالاری با اشاره به سفر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتیوپی گفت: در این سفر مصوب شد که بازرگانان استان بوشهر برای تعاملات تجاری و اقتصادی تلاش کنند که در یک ماه آینده بازرگانان و تجار خرمای استان بوشهر به اتیوپی مسافرت می کنند.

استاندار بوشهر گفت: بازرگانان خرمای استان بوشهر تا یک ماه آینده به اتیوپی مسافرت می کنند و تفاهم نامه همکاری برای صادرات خرمای استان بوشهر به این کشور منعقد می کنند.

وی با قدردانی از تلاش شرکت گاز استان بوشهر در گازرسانی به نقاط روستای و کم برخوردار گفت: لازم است در استخدام نیروهای شرکت گاز منطقه وحدتیه از افراد بومی این شهراستفاده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مشارکت بیشتر مردم در خرید انشعاب گاز گفت: با توجه به سرمایه گذاری شرکت گاز در گاز رسانی به مناطق لازم است مردم درخرید انشعاب گاز تلاش کنند.

ج

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کاریکاتوریست ها

asiaro.ir: تور آسیایی ارزان | تور ترکیبی آسیایی | تور ترکیبی جنوب شرق آسیا

pariha.com: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70548

به "بازرگانان خرمای استان بوشهر تفاهم نامه همکاری با بازرگانان اتیوپی منعقد می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرگانان خرمای استان بوشهر تفاهم نامه همکاری با بازرگانان اتیوپی منعقد می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید