برنده امیر علی اکبری خانه نشین شد

به گزارش مجله سرگرمی، برنده فینال معروف لیگ رایزین که با فزونی مقابل امیر علی اکبری پاداش چند میلیاردی دریافت نموده بود به دلیل سکته مغزی خانه نشین شد.

برنده امیر علی اکبری خانه نشین شد

میرکو فیلیپوویچ تنها کسی که پیروز به شکست امیر علی اکبری در رشته هنرهای رزمی ترکیبی شده است بعد از سکته مغزی بازنشسته شد.

میرکو فیلیپوویچ دو هفته پیش شکست خود مقابل روی نیلسون در سال 2011 را جبران کرد و پیروز شد او را شکست دهد و دهمین برد پیاپی خود را در این رشته ورزشی به دست بیاورد و همه علاقه مندان به رشته هنرهای رزمی ترکیبی را از آمادگی بالای خود متعجب نموده بود. نمایش او در همین هفته های اخیر باعث شده بود که همه به این واقعیت معترف باشند که او در 44 سالگی از خیلی از ورزشکاران این رشته آماده تر است.

همه منتظر بودند تا ببینند مرحله بعدی برای این مبارز چه است که در نهایت معین شد این مرحله بازنشستگی است. میرکو هفته گذشته با انعقاد خون در مغز خود روبرو شد و سکته کرد و بلافاصله راهی بیمارستان شد. البته او از خطر مرگ نجات پید کرد اما بعد از آنکه در راستا بهبودی نهاده شد، پزشک معالج او گفت دیگر نباید در این رشته فعالیت کند و ضربه ای به سرش زده گردد و همین باعث شد تا میرکو اعلام بازنشستگی کند.

میرکو فعلاً تا 90 روز نمی تواند بدود و باید راه رفتن آرام را آغاز کند و در ادامه نمی تواند در رشته هنرهای رزمی ترکیبی رقابت داشته باشد.

میرکو در رشته هنرهای رزمی ترکیبی خودش را به عنوان یک اسطوره مطرح نمود و توانست تا 44 سالگی رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. 38 برد، 11 شکست و دو تساوی عملکرد او در این رشته ورزشی بود.

او تنها مبارزی است که پیروز شده امیر علی اکبری مبارز ایرانی را در فینال رایزین ژاپن شکست دهد و کمربند قهرمانی این رقابت ها را به دست بیاورد.

ص5

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14164

به "برنده امیر علی اکبری خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده امیر علی اکبری خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید