تقدیر از سوگ ایرانی در کره جنوبی!

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم سوگ به کارگردانی مرتضی فرشباف از ایران برنده جایزه اصلی بخش جریان نو شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پوسان شد.

تقدیر از سوگ ایرانی در کره جنوبی!

جشنواره فیلم پوسان رقابتی نیست با این حال در چند بخش جوایزی اهدا می نماید.

در بخش جریان نو (بخش اصلی) این دوره جشنواره فیلم پوسان جایزه اصلی به طور مشترک به سوگ به کارگردانی مرتضی فرشباف و نینو ساخته لوی آرکناس رسید. جایزه فیپرشی (فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم) هم به سوگ اعطاء شد.

فیلم 84 دقیقه ای سوگ داستان دعوای شدید یک زوج جوان در نیمه شب در خانه یکی از نزدیکان شان در شمال ایران است. آن ها شبانه به تهران برمی گردند، اما فرزندشان را همراه خود نمی برند و در راه اتفاق بدی می افتد.

کیومرث گیتی، شراره پاشا و امیرحسین ملکی از بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش داشته اند و فرشباف خود در نگارش فیلمنامه مشارکت داشته است.

جایزه بخش فلش فوروارد جشنواره پوسان 2011 به آموزش جنایی ساخته گوئیدو لومباردی از ایتالیا رسید و جایزه بخش بهترین فیلم کوتاه به Thug Beram ساخته ونکات آموزان از هند اعطاء شد.

چین، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، ویتنام، فیلیپین، کره جنوبی، هند، تایوان و تایلند دیگر کشورهایی دارای نماینده در این بخش جشنواره فیلم پوسان بودند.

شانزدهمین جشنواره فیلم پوسان که از آن به عنوان معتبرترین رویداد سینمایی آسیا یاد می گردد طی روزهای 6 تا 14 اکتبر برگزار گردید.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: برترین ها
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41462

به "تقدیر از سوگ ایرانی در کره جنوبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از سوگ ایرانی در کره جنوبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید