تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان رقابت های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه شد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم بسکتبال دانشگاه تهران با برتری مقابل دانشگاه بین المللی sias چین به عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان رقابت های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تیم بسکتبال دانشگاه تهران که در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه اتحادیه (AUAP) در ژنگزو چین شرکت نموده بود، در دیدار نهایی این مسابقات با برتری مقابل دانشگاه بین المللی sias به عنوان قهرمانی رسید. تیم بسکتبال کشورمان در این دیدار با نتیجه 61 بر 59 برابر تیم دانشگاه بین المللی sias به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در دیدار رده بندی تیم دانشگاه zhengzhou موفق شد با نتیجه 78 بر 73 دانشگاه Henan را شکست دهد و به عنوان سومی این رقابتها دست یافت.

همچنین در سرانجام این رقابتها اصغر کاردوست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابتها انتخاب شد.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران با ترکیب امیر اسماعیلی طاهری، علیرضا هنردوست، رضا صباغ، حنیف محمدی، احسان صمدی، میلاد سبزی، سیدمحمدجواد زارع، امیرحسین آذری، محسن حقانی ، محمد سیستانی، مجید رحیمیان و اصغر کاردوست و به مربیگری مهدی معصومی و سرپرستی علی حبیب الهی در این رقابتها شرکت نموده بود.

دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه اتحادیه (AUAP) از 27 شهریور ماه با حضور ده تیم در شهر ژنگزو چین برگزار گردید.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3741

به "تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان رقابت های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان رقابت های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید