جام جهانی پارا تیراندازی، صعود میرشفیعی و زمانی به مرحله فینال P1 مردان

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوشان تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان به مرحله فینال مسابقات ماده P1 مردان جام جهانی العین صعود کردند.

جام جهانی پارا تیراندازی، صعود میرشفیعی و زمانی به مرحله فینال P1 مردان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در روز سوم از رقابت های جام جهانی 2021 امارات، در مرحله مقدماتی ماده تپانچه 10 متر بادی مردان P1، سید محمدرضا میرشفیعی با ثبت رکورد 569 در جایگاه چهارم و مهدی زمانی با رکورد 562 در رده پنجم ایستادند و راهی مرحله فینال شدند

محمود باقر نژاد در همین ماده پیروز به ثبت رکورد 548 شد و در نخستین تجربه خود در رویداد جام جهانی توانست حد نصاب ورودی را کسب کند. همچنین کنندگان تپانچه بادی 10 متر بانوان ایران P2 تا ساعاتی دیگر در خط آتش مسابقات قرار می گیرند و همچنین کنندگان ماده P1 در فینال این مسابقات حضور پیدا می کنند.

ستاد برگزاری رقابت ها با توجه به محدودیت های بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، هر 48 ساعت یکبار از ورزشکاران تست کرونا می گیرد و به همین دلیل برنامه نهایی را به صورت روزانه اعلام می کند.

این دوره از مسابقات با شرکت 120 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات تا چهارم فروردین ماه 1400، ادامه دارد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136414

به "جام جهانی پارا تیراندازی، صعود میرشفیعی و زمانی به مرحله فینال P1 مردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی پارا تیراندازی، صعود میرشفیعی و زمانی به مرحله فینال P1 مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید