جام حذفی فوتبال، پدیده در جام حذفی هم می تازد؛ صعود شاگردان گل محمدی با شکست فولاد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال پدیده خراسان با برتری مقابل فولاد خوزستان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

جام حذفی فوتبال، پدیده در جام حذفی هم می تازد؛ صعود شاگردان گل محمدی با شکست فولاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال پدیده خراسان و فولاد خوزستان از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در خاتمه 120 دقیقه با برتری 3 بر 2 پدیده به خاتمه رسید.

بازی در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک تمام شد. در وقت های اضافه نیمه اول، محمدرضا اکبریان دقیقه 91، پنالتی بحث برانگیزی به سود فولاد بیان کرد تا تیم میهمان با ضربه پنالتی پریرا دقیقه 93، دو بر یک پیش بیفتد.

در شروع نیمه دوم وقت های اضافه، این بار پدیده صاحب پنالتی شد که احمد صادقی دقیقه 106 گل تساوی را به ثمر رساند. بازیکنان پدیده که روحیه گرفته بودند، دقیقه 108 توسط محمدمهدی مهدی خانی به گل سوم رسیدند. نتیجه 3 بر 2 تا خاتمه وقت های اضافه باقی ماند تا شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی جذاب، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و همانند لیگ در جام حذفی هم قدرت نمایی نمایند.

در 90 دقیقه بازی، مهرداد هدایتیان (12) برای فولاد و سینا مریدی (73 - گل به خودی) برای پدیده گلزنی نموده بودند. میثم دورقی، ناصر سالاری، حسن بیت سعید از فولاد و محمد قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمدمهدی مهدی خانی از پدیده با کارت زرد داور مسابقه روبرو شدند. سعید صادقی در آخرین دقیقه بازی در وقت های اضافه دوم، دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین اخراج شد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4418

به "جام حذفی فوتبال، پدیده در جام حذفی هم می تازد؛ صعود شاگردان گل محمدی با شکست فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، پدیده در جام حذفی هم می تازد؛ صعود شاگردان گل محمدی با شکست فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید