جا به جایی بیش از 75 هزار زائر توسط خطوط هوایی در اربعین

به گزارش مجله سرگرمی، جمشیدی گفت: شرکت هواپیمایی هما 75 هزار و 840 صندلی برای ایام اربعین و انتقال زائران به نجف در نظر گرفته است.

جا به جایی بیش از 75 هزار زائر توسط خطوط هوایی در اربعین

به گزارش ، عباس جمشیدی معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی هما درباره خدمات دهی این شرکت در ایام اربعین گفت: در این ایام شرکت هواپیمایی هما، تعداد 137 پرواز از تهران به نجف و بلعکس، از کرمانشاه به نجف و بالعکس و ایلام به نجف و بالعکس، مسافران را جابجا خواهند کرد و در مجموع 75 هزار و 840 صندلی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

او درباره قیمت های بلیط هواپیما گفت: قیمت های تاریخ 20 الی 30 مهر ماه که برای اربعین اختصاص دارد بر اساس مصوبه، تفکیک شده است. در جهت تهران به نجف و بلعکس و تمام شهر ها به جز مشهد، هر پرواز یک میلیون و 100 هزار تومان اعلام شده که در مجموع هر رفت و برگشت هوایی دو میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود. جهت پروازی مشهد به نجف و بلعکس هر یک به مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان است.

جمشیدی بیان نمود: برای تسهیل در سفر، کسانی که در جهت کرمانشاه و ایلام به نجف قرار دارند، نرخ های موجود را از نرخ های مصوب کاهش پیدا کرده و هر فرد فقط 750 هزار تومان برای بلیط هواپیما پرداخت خواهد کرد.

او با بیا اینکه در جهت تهران به نجف، از پنج شنبه بخش زیادی از پرواز ها روی سیستم قرار می گیرد تا به صورت اینترنتی بلیط خریداری شود، گفت: از سه روز قبل، جهت کرمانشاه و ایلام به نجف و بلعکس، دسترسی به فروش اینترنتی ایجاد شده و فقط دفاتر ایران ایر، بلیط این جهت ها را به فروش می رساندند؛ البته از امروز، آژانس های هواپیمایی بیشتری بلیط های این جهت را به فروش خواهند رساند.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی هما درباره گزارش گران فروشی و دیگر تخلفات گفت: مردم می توانند از طریق سازمان تعزیرات و هواپیمای کشوری، گزارشات تخلفات را ارائه دهند، اما به دلیل آنکه این بلیط ها در دفاتر شرکت های هواپیمایی هما به فروش می رسد، نظارت مستقیم بر آن ها وجود دارد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51001

به "جا به جایی بیش از 75 هزار زائر توسط خطوط هوایی در اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جا به جایی بیش از 75 هزار زائر توسط خطوط هوایی در اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید