جشنواره فرهنگ قوام در گنبدبرگزار شد، آغاز نمایشگاه پاییزه

به گزارش مجله سرگرمی، رضا پورمهدی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس، درباره جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین که در سالن ارشاد گنبدکاووس برگزار گشت، به خبرنگاران، گفت: اولین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در سال 84 شروع شد و با توجه به تنوع اقلیمی و اقوام مختلف شهرستان گنبدکاووس بر آن شدیم این جشنواره در گنبدکاووس نیز برگزار شود.

جشنواره فرهنگ قوام در گنبدبرگزار شد، آغاز نمایشگاه پاییزه

وی افزود: گنبدکاووس ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در این زمینه دارد و قرار بود این جشنواره طی دو روز در این شهرستان برگزار شود که فقط یک روز آن به توافق رسید.

پورمهدی گفت: اقوامی چون آذربایجان، لرستان، خراسان شمالی و جنوب کشور (جزیره هرمز) در این جشنواره شرکت کردند و جشنواره امسال با توجه به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، رویکرد جشن ازدواج اقوام است.

نمایشگاه فروش پاییزه در گنبدکاووس آغاز شد

سعید میرزایی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس در گفتگو با مهر اعلام کرد: تنها نمایشگاه عرضه مستقیم فروش پاییز استان، امروز در شهرستان گنبدکاووس افتتاح می شود.

وی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم پاییزه با هدف بازگشایی مدارس و فرا رسیدن عید قربان از 26 لغایت 31 شهریور ماه از ساعت 13 الی 23 شب دایر است.

میرزایی افزود: انواع پوشاک، کیف و کفش، لواز التحریر، آجیل خشکبار، فرآورده های لبنی، صنایع دستی، شیرینی و شکلات با 10 الی 15 درصد زیر قیمت بازار، در این نمایشگاه عرضه می شود.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70685

به "جشنواره فرهنگ قوام در گنبدبرگزار شد، آغاز نمایشگاه پاییزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره فرهنگ قوام در گنبدبرگزار شد، آغاز نمایشگاه پاییزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید