خبری عجیب؛ دیاباته مصدوم نیست، قهر نموده است!

به گزارش مجله سرگرمی، همانطور که امروز عصر در خبرها اعلام شده بود شیخ دیاباته به دلیل آنچه که از سوی باشگاه استقلال مصدومیت عنوان شد، در ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان غایب خواهد بود.

خبری عجیب؛ دیاباته مصدوم نیست، قهر نموده است!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال امروز بیان کرد که نام شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت، از لیست سفر این تیم به مسجدسلیمان حذف شده است و این بازیکن در ملاقات استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان غایب خواهد بود اما شواهد و قراین و بعضی خبرها از داخل تیم نشان می دهد ماجرای غیبت دیاباته در ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان به مسائل اقتصادی مربوط است نه مصدومیت!

شیخ دیاباته در حاشیه تمرین امروز استقلال طی صحبتی که با پرویز مظلومی سرپرست استقلال تیم داشته خواهان پرداخت مطالبات خود توسط باشگاه شده و پس از اینکه به نتیجه خاصی نمی رسد سراغ محمود فکری می رود و پس از صحبت کردن با فکری هم به نتیجه خاصی نمی رسد و در نهایت با ناراحتی تمرین استقلال را ترک نموده و بدین ترتیب در ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان حضور ندارد.

لیست پرواز کاروان استقلال برای سفر به مسجدسلیمان را ملاحظه می کنید که در گروه واتساپ تیم استقلال منتشر شده است که نام شیخ دیاباته در این لیست درج شده و و این لیست معین می نماید که قرار بوده وی به همراه سایر نفرات تیم راهی مسجدسلیمان شود. سوال اینجاست اگر او مصدوم بوده چرا پرویز مظلومی نام او را در لیست گذاشته است؟

حتی ظاهرا دیاباته هم در گروه واتساپی نوشته است تا پولش را نگیرد به تمرین برنمی شود!

این خبر ممکن است با تکذیب باشگاه روبرو شود اما دیاباته در گفت و گو با دوستان نزدیکش، خبر قهر و دلگیری اش را تایید نموده است.

فوتبالی

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130349

به "خبری عجیب؛ دیاباته مصدوم نیست، قهر نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری عجیب؛ دیاباته مصدوم نیست، قهر نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید