دربی بازی باتجربه هاست، غیبت حسینی برای پرسپولیس گران تمام می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حساس ترین بازی از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 امروز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس شروع می گردد و سرخابیها که حال و روز چندان خوشی در لیگ نوزدهم ندارند، در تلاشند تا با پیروزی در این بازی از بحران فرار نمایند.

دربی بازی باتجربه هاست، غیبت حسینی برای پرسپولیس گران تمام می گردد

سعید بیگی هافبک پیشین آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران در این خصوص گفت: شاید احتیاط و ترس از شکست مانع از آن گردد که دو تیم در دقایق ابتدایی بازی و حتی در نیمه اول بازی خوبی ارائه دهند. اما هرچه بازی رو به جلو پیش برود، باید انتظار بازی بهتری از دو تیم را داشت.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه نمود: هر دو تیم و به خصوص استقلال از این بازی دنبال پیروزی هستند و از آنجایی که بازی در هفته های اولیه لیگ است، گمان می کنم نیمه دوم خوبی را ببینیم و هر دو تیم بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه نمود: نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی است و خیلی مسائل درون میدان روی نتیجه بازی تاثیر گذار هستند. ممکن است یک اتفاق روند کل بازی را تغییر دهد.

بیگی گفت: این از آن بازیهایی است که ضربات ایستگاهی هم در آن نقش دارد و می تواند هر دو تیم را به گل برساند. بعید نیست هر دو تیم برای به دست آوردن ضربات ایستگاهی و بهره بردن از آن نقشه داشته باشند.

هافبک پیشین آبی پوشان با اشاره به غیبت سید جلال حسینی گفت: کاپیتان پرسپولیس بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است و خلاء او به راحتی در این تیم پر نمی گردد. به خصوص در دیداری بزرگ مثل دربی. اگر استقلالی ها هوشیار باشند از این خلاء می توانند استفاده خوبی ببرند و ضربه نهایی شان را با استفاده از بازیکنان سرعتی که در اختیار دارند به پرسپولیس بزنند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46246

به "دربی بازی باتجربه هاست، غیبت حسینی برای پرسپولیس گران تمام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی بازی باتجربه هاست، غیبت حسینی برای پرسپولیس گران تمام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید