راهکار مسائل استقلال در دست چه کسی است؟

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال می گوید: تنها فردی که می تواند در این شرایط به استقلال یاری کند امیرحسین فتحی است.

راهکار مسائل استقلال در دست چه کسی است؟

به گزارش خبرنگاران ، روزهای بحرانی استقلال در شرایطی ادامه دارد که هر بار یک نفر به عنوان ناجی تیم معرفی می گردد. مهدی پاشازاده اما معتقد است که تنها فردی که می تواند در این شرایط به استقلال یاری کند امیرحسین فتحی است. فتحی اما چگونه می تواند به استقلال یاری کند؟ پاشازاده پاسخ می دهد: تنها فردی که می تواند در این شرایط به استقلال یاری کند خود آقای فتحی است. ایشان باید هرچه سریعتر یک دستیار با فاکتورهایی که خودش می داند را به کادر فنی اضافه کند تا بسیاری از حاشیه ها و مسائل تیم حل گردد.

پاشازاده می گوید: باید او را متقاعد کرد. بهرحال مدیریت هم باید در چنین شرایطی اقتدارش را نشان دهد. فتحی باید شفر را قانع کند تا یک دستیار واجد شرایط به کادر فنی اضافه گردد. این یکی از راه هایی است که در زمان کوتاه می تواند تا حدودی مسائل را حل نماید. یک دستیار باید اضافه گردد، دستیاری شخصیت و اقتدار لازم را داشته باشد و بتواند به این بازیکنان بفهماند اینجایی که در آن بازی می نمایند کجاست و استقلال چه تیمی است.

او حتی یارگیری زیاد در فصل نقل و انتقالات را هم راه جل مسائل استقلال نمی داند و معتقد است این اتفاق به ناهماهنگی بیشتر تیم می انجامد و امیدوار است که انتخاب دستیار بتواند بخش عمده ای از مسائل را حل نماید.

210 - 10

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6493

به "راهکار مسائل استقلال در دست چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکار مسائل استقلال در دست چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید