زلاتان ابراهیموویچ: جام هایم از کل جام های MLS بیشتر است

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره سابق منچستریونایتد با یک اظهارنظر جنجالی دیگر، سطح لیگی که در آن توپ می زند را زیر سؤال برد.

زلاتان ابراهیموویچ: جام هایم از کل جام های MLS بیشتر است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، زلاتان ابراهیموویچ می گوید منچستریونایتد را به مقصد لیگی ترک نموده که سطحش در حد نام و اعتبار او نیست.

ابراهیموویچ که سال گذشته منچستریونایتد را به مقصد تیم لس آنجلس گلکسی ترک کرد، در آستانه مصاف حساس تیمش مقابل سن خوسه ارث کوئیک در بازی موسوم به کالی کلاسیکو گفت: من به MLS آمده ام چون چیزهای زیادی برده ام. به اینجا نیامده ام که استراحت کنم. من چنین آدمی هستم. بیخود نیست که 33 جام برده ام و فکر می کنم که جام های من از کل جام های MLS بیشتر است.

زلاتان در دوران بازیگری اش که شامل بازی در تیم هایی مانند مالموی سوئد، آژاکس هلند، یوونتوس، اینتر و میلان ایتالیا، پاری سن ژرمن فرانسه و بارسلونای اسپانیا می گردد، 4 قهرمانی در هلند، شامل دو قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی دیگر در سوپرجام، سه قهرمانی در سری A (یک قهرمانی با میلان و دو قهرمانی دیگر با اینتر) به علاوه 5 قهرمانی در سوپرجام ایتالیا، سه قهرمانی لوشامپیونه و دو قهرمانی جام حذفی و سه سوپرجام فرانسه کسب نموده است. او در اسپانیا هم با بارسلونا یک بار قهرمان لالیگا شد. با این حال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، افتخاری بود که ایبرا همیشه در حسرت کسب آن ماند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30080

به "زلاتان ابراهیموویچ: جام هایم از کل جام های MLS بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان ابراهیموویچ: جام هایم از کل جام های MLS بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید