زمان و جزئیات ثبت نام جشنواره سراسری دانشجوی نمونه پیغام نور اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیغام نور از شروع ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه کشوری از 20 مهر لغایت 4 آبان ماه امسال اطلاع داد.

زمان و جزئیات ثبت نام جشنواره سراسری دانشجوی نمونه پیغام نور اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر صفاری نیا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره دانشجوی نمونه با هدف الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم آموزی و پژوهش گری ، ارتقای انگیزه فعالیت های علمی و فرهنگی در دانشجویان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و راهنمایی دانشجویان برتر به فراوری محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح های پژوهشی و ...) برگزار می گردد.

وی تاکید نمود: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان دانشگاه پیغام نور در حوزه های آموزشی،پژوهشی،فناوری،فرهنگی و ورزشی از مسئولین مراکز و واحدها درخواست می گردد در مورد اجرای درخور این جشنواره در سطح مراکز و واحد ها اطلاع رسانی به موقع و مناسب انجام گردد.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیغام نور توضیح داد: دانشجویان فرهیخته که در مقطع کارشناسی دارای معدل 16، کارشناسی ارشد 17 و دکتری 17 هستند، از 20 مهر لغایت 4 آبان ماه امسال ، می توانند با مراجعه به سایت https://portal.saorg.ir جهت ثبت نام اقدام کنند .

دکتر صفاری نیا در انتها اضافه نمود: داوری این جشنواری در آذر ماه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس جمهور نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیغام نور، داوطلبان شرکت در این جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22485299 تماس بگیرید.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48389

به "زمان و جزئیات ثبت نام جشنواره سراسری دانشجوی نمونه پیغام نور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و جزئیات ثبت نام جشنواره سراسری دانشجوی نمونه پیغام نور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید