غیبت تیم ملی بسکتبال در تورنمنت اطلس اسپورت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اطلس اسپورت یکی از تورنمنت های معتبر بسکتبال است که هر سال با حضور تیم های اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و آسیایی به میزبانی چین برگزار می گردد.

غیبت تیم ملی بسکتبال در تورنمنت اطلس اسپورت

تیم ملی بسکتبال ایران نیز هر سال بر اساس دعوت نامه دریافتی در تورنمنت اطلس اسپورت حضور پیدا می نماید. همانگونه که سال گذشته و پیش از بازی های آسیایی در این تورنمنت که به میزبانی شهر سوژو برگزار گردید، شرکت کرد و در رقابت با هفت تیم دیگر شرکت کننده صاحب صندلی سوم شد.

سال جاری نیز دعوت نامه حضور در تورنمنت اطلس اسپورت برای فدراسیون بسکتبال ارسال شده اما تیم ملی برخلاف سال های گذشته برنامه ای برای حضور در آن ندارد.

دلیل این غیبت، همزمانی تقریبی تورنمنت اطلس اسپورت با دیگر تورنمنتی است که پیش از شروع جام جهانی به میزبانی چین برگزار می گردد. این تورنمنت با عنوان تورنمنت بین المللی پیک طی روزهای اول تا پنجم شهریورماه برگزار می گردد و تیم ملی بسکتبال ایران نیز حضور در آن را به عنوان آخرین برنامه آماده سازی پیش از شروع جام جهانی در برنامه دارد.

تیم ملی بسکتبال ایران سال گذشته از حضور در 6 پنجره انتخابی و برگزاری 12 دیدار پیروز به کسب سهمیه جام جهانی 2019 چین شد. این رقابت ها از 9 تا 24 شهریورماه با حضور 32 تیم در چین برگزار می گردد.

بر اساس قرعه کشی اجرا شده برای جام جهانی، تیم ملی بسکتبال در گروه C با تیم های اسپانیا، پوتوریکو و تونس برگزار می گردد. گوانگژو میزبان دیدارهای این گروه است.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18398

به "غیبت تیم ملی بسکتبال در تورنمنت اطلس اسپورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت تیم ملی بسکتبال در تورنمنت اطلس اسپورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید