فرجی: بنی تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: قهرمانانی مثل علیرضا دبیر و علیرضا حیدری بدون برنامه وسط نمی آیند، ولی من اعتقادم بر این است که حمید بنی تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد.

فرجی: بنی تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد

مرتضی فرجی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت این روزهای فدراسیون کشتی گفت: اخبار مربوط به کشتی را همواره پیگیری می کنم، متاسفانه خوب پیش نمی رود و شاهد اوضاع و احوال خوبی نیستیم. رسول خادم یک برند برای کشتی بود و خواهد بود. زمانی که به عنوان نایب رئیس در فدراسیون در خدمت جامعه کشتی بودم، قرار به همکاری با رسول خادم شد. به هرحال چارت اداری فدراسیون تعیین و متشکل از رئیس، نایب رئیس، دبیر و کمیته هایی است که زیر نظر دبیر فدراسیون اداره می شد، من خودم سازمان تیم های ملی را راه انداختم و خواستم که بزرگان کشتی را دور هم جمع کنیم. آقا رسول متاسفانه در نهایت با ما در سمت رئیس سازمان تیم های ملی همکاری نکرد، اما من از خدا می خواستم که او در کنار ما باشد، چون صاحب برند و کشتی است.

وی ادامه داد: همانطور که منصور برزگر، محمدعلی صنعتکاران، منصور مهدیزاده، ابراهیم جوادی، مجید ترکان و... شناسنامه کشتی ایران هستند، اگر بخواهیم 5 بزرگِ فنی کشتی را اسم ببریم که می توانند کار اجرایی انجام دهند، یکی از آنها رسول خادم است. زمانی که شنیدم مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفته بسیار راضی شدم و راضی تر شدم زمانی که دیدم با رأی بالا به عضویت هیأت رئیسه اتحادیه جهانی درآمده است و دیدیم که در این مدت کشتی چقدر پیروز بود.

نایب رئیس فدراسیون محمدرضا طالقانی تاکید نمود: رسول خادم چه در شورای شهر و چه در ریاست فدراسیون، سالم کار کرد. او یک سری جوان ِ خوب مثل حمید بنی تمیم که خیلی لایق و زحمتکش است و همچنین رضا لایق را در کنارش قرار داد و نتایج خوبی هم گرفت، نمی دانم چرا رفت و بعد از آن هم از اتحادیه جهانی استعفا داد. از دست دادن او واقعا اشتباه بود و تاسف خوردم که چرا رسول خادم به کارش ادامه نداد.

فرجی در خصوص اسم هایی که این روزها به عنوان کاندیداهای احتمالی فدراسیون کشتی عنوان می گردد، گفت: همانطور که گفتم متاسفم که کشتی رسول خادم را از دست داد، کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت نمایند حتما برای این کار برنامه دارند، قهرمانانی مثل علیرضا دبیر و علیرضا حیدری بدون برنامه وسط نمی آیند، ولی من اعتقادم بر این است که حمید بنی تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد. من اگر مسئولیتی داشتم حتما راه خادم را ادامه می دادم، راهی که پیروز بود.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13278

به "فرجی: بنی تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرجی: بنی تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید