فرنگی کاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در وزن 55 کیلوگرم که 16 کشتی گیر حضور دارند رضا خدری در دور نخست به مصاف بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان دالتون دوفیلد از آمریکا و بنچ کواچ از مجارستان مبارزه می نماید.

فرنگی کاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول به مصاف ایهور بلیاک از بلاروس می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه جاز از مجارستان و ممدوف از آذربایجان پیکار می نماید. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 77 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ساجان از هند کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ریکاردو آبرسیا از ایتالیا و المار نورعلی اف از اوکراین می رود.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست به مصاف اینوت کاراس از رومانی می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده گازی خلیل اف از روسیه و سید ازارا از الجزایر دیدار می نماید. در این وزن 26 نفر حضور دارند.

در وزن 130 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با زویادی پاتاریدزه قهرمانان جوانان دنیا و دارنده مدال نقره زیر 23 سال دنیا از گرجستان مبارزه می نماید وی در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده نوخچو لابازانوف از روسیه و دالر رحمت اف از ازبکستان می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 دوشنبه به وقت ایران برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6309

به "فرنگی کاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید