مسابقات منطقه ای بدمینتون با حضور بانوان نونهال 3 استان برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات منطقه ای بدمینتون رده سنی نونهالان به مناسبت گرامیداشت 13 آبان و هفته تربیت بدنی به صورت تیمی و انفرادی آزاد در بخش دختران در گناوه برگزار کرد.

مسابقات منطقه ای بدمینتون با حضور بانوان نونهال 3 استان برگزار گردید

در این دوره از مسابقات تیم هایی از استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، دیر، باشگاه یوحنا گناوه و دو تیم از کانون دانش آموزی الزهرا گناوه شرکت کردند.

در سرانجام این رقابت ها در بخش تیمی تیم فارس اول، کانون دانش آموزی الزهرا گناوه دوم و تیم دیر مقام سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی آزاد نیز مهدیسا تمیمی از دیر اول، کیانا جوکار از فارس دوم، مریم احمدی زاده از فارس و پرنیان رستگار از یاسوج به صورت مشترک سوم شدند.

مسئول برگزاری این مسابقات نائب رئیس هیئت استان سعیده عبدالهی و سمانه خضری بودند وداوران این دوره از مسابقات را خانم ها شبنم شاهمیری، خورشید حیدرپور، فاطمه قاسمپور، علیه زارعی و طیبه آستانه بر عهده داشتند.

همچنین آرام سجادی از فارس، ماهرخ خادمی از یاسوج، سیما کمالی از بندر دیر، زهرا خدرپور و مرضیه بهمیاری کانون الزهرا گناوه و سمانه خضری از باشگاه یوحنا گناوه مربیگری تیم های حاضر در این مسابقات را بر عهده داشتند.

در سرانجام مسابقات جام و لوح قهرمانی توسط رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان، زهرا عربزاده رییس شورای شهر گناوه و خدیجه دشتی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش گناوه به برگزیدگان اهدا شد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5708

به "مسابقات منطقه ای بدمینتون با حضور بانوان نونهال 3 استان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات منطقه ای بدمینتون با حضور بانوان نونهال 3 استان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید