نهمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی در بوشهر برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در این نمایشگاه بیش از 177 طرح و پروژه علمی منتخب شهرستانی از 18 شهرستان و منطقه ارسال شده است.

نهمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی در بوشهر برگزار گردید

به گزارش، ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در نهمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی (جابر ابن حیان) در دبستان سعادت بوشهر گفت: استقبال از این طرح در بین دانش آموزان استان بسیار خوب بوده است.

وی توضیح داد: جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی در شش قالب اجرا می گردد که قالب پروژه ای، جمع آوری، نمایش علمی، تحقیق، مدل آزمایش، طراحی و ساخت و مسابقه پرواز از قالب های معین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهداف جشنواره گفت: پویایی نظام آموزش و پرورش به وسیله نهادینه کردن تحقیق و پژوهش، پرورش روحیه تحقیق و قدرت تفکر و حل مسئله، تقویت مهارت استفاده از فناوری اطلاعات و شناسایی دانش آموزان خلاق از اهداف طرح جابر ابن حیان است.

کرمی با بیان این که مرحله کشوری در گیلان در مرداد 98 برگزار خواهد شد یادآور شد: از 177 طرح شهرستانی پس از آنالیز داوران، 5 طرح به عنوان منتخب استانی به مرحله کشوری ارسال می گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیز در حاشیه جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی (جابر ابن حیان) در دبستان سعادت بوشهر گفت: این جشنواره به مدت یک روز به دید عموم می رسد و پس از آن نیز مورد داوری ارزیابان قرار خواهد گرفت.

محمود قاسمی ادامه داد: جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی (جابر ابن حیان) برای نهمین بار اجرا می گردد و از سال آینده این طرح از جنبه رقابتی به نمایشگاهی تبدیل می گردد.

وی توضیح داد: پروژه های علمی دانش آموزان از نکات بسیار مهم فعالیت های مهارت محور است که وزارت نگاه ویژه ای به آن دارد.

مرحله آموزشگاهی این طرح دی 97، منطقه ای آن بهمن 97 برگزار شده است و مرحله استانی آن نیز در حال برگزاری است.

م

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14616

به "نهمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی در بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی در بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید