همه در تلاشند در مذاکرات هسته ای تا 20 جولای به توافق برسیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مذاکره کننده ارشد چین با اشاره به سخت بودن مذاکرات گفت که همه در کوشش هستند تا 20 جولای به توافق برسند.

همه در تلاشند در مذاکرات هسته ای تا 20 جولای به توافق برسیم

وانگ چون، مذاکره نماینده ارشد چین در مصاحبه با خبرنگار اعزامی خبرنگاران به وین گفت: ما در روز اول دیدارهای دوجانبه زیادی داشتیم و طبق روال معمول مذاکرات روزانه دیدارهای دوجانبه خواهیم داشت.

نگارش متن توافق، سخت ترین بخش مذاکرات

آقای وانگ در مورد نگارش متن توافق جامع با ایران گفت: این مذاکرات همانند مذاکرات دیگر سخت و سخت است، به ویژه بخش نگارش متن توافق، تقریباً می توان گفت که سخت ترین بخش مذاکرات مرحله نگارش متن توافق است.

وی در پاسخ به اینکه آیا نگارش متن توافق آغاز شده یا نه، و اینکه مذاکرات چگونه ادامه خواهد یافت: در روز اول مذاکرات گفت وگوهای داخلی جریان داشت و مذاکرات هنوز به طور رسمی آغاز نشده است. همه در کوششند تا یک توافق خوب به زودی حاصل گردد.

همه در کوششند تا 20 جولای توافق کنیم

مذاکره نماینده ارشد چین در پاسخ به این سؤال خبرنگار خبرنگاران که آیا توافق قبل از 20 جولای [29 تیر ماه] امکان پذیر هست یا نه، گفت: همه سعی می نمایند و در کوشش هستند که توافق تا 20 جولای حاصل گردد.

وی در ادامه به همکاری های ایران و چین در زمینه های مختلف اشاره نمود و گفت: تهران و پکن مذاکرات و مبادلاتی در بالاترین سطح دارند.

آقای وانگ به دیدار رئیس جمهور ایران با همتای چینی خود اشاره نمود و گفت: رؤسای جمهور ایران و چین در سفر آقای روحانی به پکن درباره مسئله هسته ای ایران با یکدیگر دیدار کردند‬ و ‫پس از دور قبلی مذاکرات نیز دو وزیر امور خارجه ملاقات داشتند.

چین از حقوق مآغاز ایران در زمینه هسته ای حمایت می نماید

این مقام مذاکره نماینده چینی تأکید کرد: پکن از حقوق مآغاز ایران در حوزه انرژی هسته ای بر اساس ان پی تی حمایت می نماید‬.

وانگ چون در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاران در مورد تصمیم درباره احتمال آغاز فرآیند نگارش پیش نویس توافقنامه هسته ای در این دور از مذاکرات گفت‬: این فرآیند از پیش آغاز شده است‬، در حقیقت از دور قبلی ما وارد مذاکرات فرایند نگارش شده ایم‬.

برای دیدن نسخه انگلیسی خبر اینجا کلیک کنید.

پ

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55225

به "همه در تلاشند در مذاکرات هسته ای تا 20 جولای به توافق برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه در تلاشند در مذاکرات هسته ای تا 20 جولای به توافق برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید