ورزش با برنامه استراتژیک در دهه پنجم جهت رشد را ادامه می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری در جریان نشست فدراسیون های ورزشی گفت: ما نیازمند هستیم که در دهه پنجم انقلاب اسلامی با گفتمان جدیدی با جامعه و جهان سخن بگوئیم و استراتژی و سیاست جدیدی در داخل کشور ، منطقه و جهان داشته باشیم.

ورزش با برنامه استراتژیک در دهه پنجم جهت رشد را ادامه می دهد

وی مشکل اصلی چهار دهه انقلاب اسلامی را عدم توسعه انسانی دانست و ادامه داد: در این دهه باید ایران را با شاخصه تمدنی، فرهنگی ، ورزشی به جهان معرفی کنیم که دست یافتنی است.

صالحی امیری به تمدن های مختلف نقاط ایران اشاره و توضیح داد: معرفی ایران با شاخصه های تمدنی، فرهنگی و ورزشی به جهان قابل دست یافتن است. برای این مهم احتیاجمند توسعه انسانی هستیم و برای تحقق این مهم احتیاجمند انسان های توسعه یافته هستیم. انسان توسعه یافته نیز از آگاهی و خلاقیت برخوردار بوده و دارای تعقل و تدبر است، انسانی است که منافع ملی را بر منفعت فردی ترجیح می دهد و به اصل مصاحبه و سازگاری اجتماعی اهمیت می دهد و در فرایند تحولات هم تاثیر گذار است، همچنین انسان توسعه یافته ورزش می نماید و از سلامتی برخوردار است و به نشاط اجتماعی و ورزش قهرمانی به عنوان محور غرور ملی توجه ویژه دارد.

صالحی امیری انسان توسعه یافته را اخلاق مدار دانست و با بیان اینکه نقد پذیر است از افراط و تفریط پرهیز می نماید و به قانون و محیط زیست توجه ویژه ای می نماید.

رئیس کمیته ملی المپیک انسان توسعه یافته را اعتدال گرا دانست و تاکید نمود: انسان توسعه یافته همدلی و همنوایی دارد طوریکه در زلزله استان کرمانشاه هم دیدیم که وقتی آنجا لرزید، انسان ها هم لرزیدند و به یاری شتافتند.

صالحی امیری عرصه ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت: ورزش برای توسعه احتیاجمند مدیران توسعه یافته است و در این بین احتیاج داریم که ورزش را به عنوان احتیاج ملی تبلیغ کنیم و برای این احتیاج ملی باید برنامه ملی تدوین کنیم و به این منظور باید رویکرد استراتژیک داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک لزوم برنامه استراتژیک در دهه پنجم را مورد تاکید قرار داد و تاکید نمود: با برنامه استراتژیک می توانیم راستا جدیدی را در توسعه ورزش داشته باشیم.

صالحی امیری در انتها فدراسیون ها را به همکاری با موزه ملی ورزش فرا خواند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12674

به "ورزش با برنامه استراتژیک در دهه پنجم جهت رشد را ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش با برنامه استراتژیک در دهه پنجم جهت رشد را ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید