چلسی 2 - 0 اتلتیکو؛ سیمئونه مقابل توخل مات شد خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، چلسی با برتری 0-2 مقابل اتلتیکومادرید راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد.

چلسی 2 - 0 اتلتیکو؛ سیمئونه مقابل توخل مات شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی که در بازی رفت با یک گل به پیروزی رسیده بود، امشب نیز در خانه نمایشی بی نقص برابر تیم دیگو سیمئونه داشته و با تکیه بر گل های گل حکیم زیاش و امرسون پالمیری به دور یک چهارم صعود کرد.

اتلتیکومادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ضربه رنان لودی از پشت محوطه می توانست به گل اول دست یابد، اما ادواردو مندی به خوبی واکنش نشان داد.

در دقیقه 11 مارکوس آلونسو از سمت چپ محوطه جریمه اتلتیکومادرید نفوذ کرده و می توانست موقعیت خطرناکی خلق کند، اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد چلسی روی حرکت حکیم زیادش صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه تیمو ورنر تحت فشار مدافعان اتلتیکومادرید دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 33 چلسی به گل اول دست یافت. روی یک ضدحمله تند و تیز و حرکت کای هاورتز، در نهایت پاس عرضی تیمو ورنر در محوطه جریمه به حکیم زیاش رسید و او در موقعیتی تک به تک پیروز به باز کردن دروازه یان اوبلاک شد.

دقایقی بعد سزار آسپلیکوئتا در محوطه جریمه چلسی و در صحنه ای مشکوک لباس یان کاراسکو را کشید، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و در نهایت نیمه نخست با فزونی 0-1 چلسی تمام شد.

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با نفوذ تیمو ورنر از سمت راست می توانست به گل برسد، اما ضربه زمینی او در زاویه ای بسته با واکنش یان اوبلاک همراه شد.

لحظاتی بعد آنتونی رودیگر، مدافع پیش تاخته چلسی از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه اتلتیکو امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 57 این بار حکیم زیاش از پشت محوطه جریمه با ضربه ای تماشایی دروازه اتلتیکومادرید را تهدید کرد، اما ضربه او زاویه نداشت و یان اوبلاک توپ را به کرنر فرستاد.

دقایقی بعد این بار تیمو ورنر از سمت چپ حرکت کرده و می توانست فزونی چلسی را دو برابر کند، اما او خودخواهانه عمل کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 77 ژائو فلیکس در معدود فرصت های اتلتیکو در گوشه سمت راست محوطه چلسی و در زاویه ای بسته صاحب موقعیت شد، اما ضربه محکم او را ادواردو مندی به خوبی دفع کرد.

لحظاتی بعد این بار ضربه ژائو فلیکس از پشت محوطه بعد از برخورد به مدافعان چلسی با اختلاف کمی به بیرن رفت. در دقیقه 82 استفان ساویچ بعد از ضربه آرنج محکم خود به سینه آنتونی رودیگر مستقیما از زمین اخراج شد. در اوقات اصافی مندی به زیبایی ضربه فلیکس را مهار کرد

اما در دقیقه 94 امرسون پالمیری روی یک ضدحمله سریع و پاس کریستن پولیسیچ در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و دروازه را باز کرد تا چلسی با دو گل اتلتیکو را شکست دهد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136904

به "چلسی 2 - 0 اتلتیکو؛ سیمئونه مقابل توخل مات شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی 2 - 0 اتلتیکو؛ سیمئونه مقابل توخل مات شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید