300 کارگاه تخصصی هنری برگزار گردید، فراوری 600 فیلم کوتاه در اردبیل

به گزارش مجله سرگرمی، ناصر اسحاقی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان دستاوردهای فرهنگی و هنری رقم خورده در استان اردبیل که بعد از انقلاب اسلامی به بالاترین حد خود رسید، اضافه نمود: در این راستا 700 نمایشگاه با عناوین مختلف نیز برپا شده است.

300 کارگاه تخصصی هنری برگزار گردید، فراوری 600 فیلم کوتاه در اردبیل

وی به توجه ویژه به رشد زیرساخت های فرهنگی استان اشاره نمود و یادآور شد: بعد از انقلاب اسلامی پیروز به راه اندازی 20 سالن تئاتر شدیم که نتیجه چنین حمایت هایی انگیزه سازی و 70 حضور پیروز در جشنواره های ملی و بین المللی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری 18 دوره تئاتر جشنواره منطقه ای مغان اطلاع داد و یادآور شد: در این مدت 26 دوره جشنواره تئاتر استانی نیز برگزار شده و اجراهای صحنه ای نیز با رشد چشمگیری روبرو شده است.

اسحاقی از ثبت هزار و 850 اجرای زنده صحنه ای در اردبیل اطلاع داد و افزود: تاکنون 660 فیلم کوتاه در استان اردبیل فراوری شده و امیدواریم با فراهم شدن بسترها در فراوری آثار فاخر نیز به نتایج ارزشمندی دست یابیم.

به گفته وی در حال حاضر بیش از 770 شاعر و نویسنده در استان در حال فعالیت هستند و در این راستا بیش از 500 کارگاه فرهنگی شعر و ادب دایر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود دستیابی به پیشرفت های هنری و فرهنگی محسوس نباید به داشته های موجود اکتفا کرد تا با هموار کردن راستا توسعه از قافله پیشرفت دیگر استان ها عقب نماند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13437

به "300 کارگاه تخصصی هنری برگزار گردید، فراوری 600 فیلم کوتاه در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 کارگاه تخصصی هنری برگزار گردید، فراوری 600 فیلم کوتاه در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید