استوکس دیر به ما ملحق شد، در مورد حریف حرفی نمی زنم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد تقوی امشب پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: بابت این پیروزی به تیم حریف تبریک می گویم.

استوکس دیر به ما ملحق شد، در مورد حریف حرفی نمی زنم

وی اضافه نمود: ما در این بازی چندین موقعیت بسیار خوب ایجاد کردیم ولی نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. این قانون فوتبال است که اگر گل نزنی گل می خوری و این اتفاق برای تیم ما رخ داد.

تقوی توضیح داد: بازیکنان ما در این بازی تمام کوشش خود را کردند و اگر مسئله ای فنی در این بازی به وجود آمد قطعا به گردن من است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی ندادن به استوکس مهاجم تیمش به صورت ثابت در این بازی نیز گفت: استوکس یک مشکل اداری داشت و مجبور شد بسیار دیر به تیم ما ملحق گردد برای همین او برای حضور ثابت در ترکیب تیم از آمادگی کافی برخوردار نبود.

تقوی در خصوص انجام این بازی بدون حضور تماشاگران به علت محرومیت مطرح کرد: با برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگران مخالف هستم.

وی در مورد سئوالی در خصوص تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: در مورد تیم حریف حرفی نمی زنم.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به خاتمه رسید.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4932

به "استوکس دیر به ما ملحق شد، در مورد حریف حرفی نمی زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس دیر به ما ملحق شد، در مورد حریف حرفی نمی زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید