اعتراض مشابه تیم ها به سیستم حمل و نقل

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در جلسه هماهنگی دیدار تیم های عربستان و ایران ابتدا حمید استیلی مدیر تیم امید ایران به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز اعتراض خود را به همین موضوع خاطرنشان کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از 2 ساعت در مسیر معطل گردیده اند.

اعتراض مشابه تیم ها به سیستم حمل و نقل

از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات این است که تیم ها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمی توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرین داشته باشند بنابراین امروز نیز تیم فوتبال امید ایران در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نمی کند و دوباره به کمپ بیگ استار خواهد رفت.

پیراهن اول تیم فوتبال امید ایران که پیشنهاد داده اند سفید رنگ است و لباس اول گلر نیز مشکی است. لباس دوم ایران قرمز و لباس گلر سبز است.

طبق اعلام مسول مسابقات فوتبال بازی های آسیایی تمام کسانی که آی دی مسابقات را دارند اعم از بازیکن ، مدیر و همراهان موظف هستند پس از سرانجام هر دیدار در میکسدزون و در صورت روبرو شدن با سوالات خبرنگاران به سوال ها پاسخ بدهند در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.

درج هر گونه شعار مذهبی رو پیراهن با جریمه همراه خواهد بود.

هر تیم روی نیمکت می تواند 9 بازیکن و 6 همراه داشته باشد.

آخرین جلسه فنی و بررسی عربستان با حضور کرانچار و تمامی دستیارانش و حضور همه بازیکنان در هتل کلکشن به مدت 45 دقیقه برگزار گردید.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: mehrnews.com
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 510

به "اعتراض مشابه تیم ها به سیستم حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض مشابه تیم ها به سیستم حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید