اعتراف اصفهانیان به اشتباه تأثیرگذار داور دیدار ذوب آهن - پدیده

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که اشتباه داور دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پدیده خراسان به ضرر تیم اصفهانی، در نتیجه این مسابقه تأثیرگذار بوده است.

اعتراف اصفهانیان به اشتباه تأثیرگذار داور دیدار ذوب آهن - پدیده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در دیدارهای روز نخست از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: با توجه به گزارش ناظران داوری در شش دیدار از مسابقات لیگ برتر، در بازی ذوب آهن و پدیده خطای پنالتی به نفع تیم ذوب آهن اصفهان گرفته نشد و متأسفانه اشتباه حیدری در نتیجه بازی تأثیر داشت.

وی در ادامه اضافه کرد: در دیگر مسابقات، داوران اشتباه تأثیرگذاری در نتیجه بازی نداشتند. در روزهای آینده باید فیلم بازی ها را بازبینی کنیم و اگر مشکلی در بازی ها دیدیم، مطمئناً آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز اول سپتامبر برابر با 10 شهریور را به نام روز داور نامگذاری نموده است. جا دارد این روز را به داوران و کمک داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان کشور تبریک بگویم. معتقدم باید از این قشر زحمتکش حمایت کرد و شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو، آن هم با قضاوت مطلوب داوران باشیم. همان طور که اشتباهات آنها را اعلام می کنیم، باید به عملکرد مناسب شان در مسابقات نیز اشاره گردد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2067

به "اعتراف اصفهانیان به اشتباه تأثیرگذار داور دیدار ذوب آهن - پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف اصفهانیان به اشتباه تأثیرگذار داور دیدار ذوب آهن - پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید