تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار به مناطق روستایی ورامین

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسین کاغذلو بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید دهیاران استان تهران از روستای خاوه در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان ورامین با برخورداری از طبیعتی بکر ، ظرفیت های گردشگری ، آثار تاریخی ، باغات و مزارع نمونه و نیز به دلیل همجواری با کویر مرکزی ، از قابلیت های بالقوه ای در توسعه گردشگری به ویژه در حوزه بوم گردی برخوردار است.

تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار به مناطق روستایی ورامین

وی اضافه نمود : در اکثر مناطق روستایی شهرستان ورامین که از بافت سنتی منحصر به فردی برخوردارند ، آثار تاریخی نمونه ای مستقر است که هر یک از این آثار می تواند نقش به سزایی در توسعه صنعت گردشگری ایفا نماید.

فرماندار ورامین توضیح داد: امروز به واسطه کوشش های دولت و اختصاص اعتبارات مناسب از محل مالیات بر ارزش اضافه نموده ، تمامی روستاهای شهرستان ورامین از زیر ساخت های مناسب برخوردارند و امروز مناطق روستایی به سمت احداث بوستان ها ، سالن های ورزشی ، زمین های چمن مصنوعی و انجام فعالیت های مالی حرکت می نمایند که این مهم از میزان مهاجرت روستانشینان به سمت شهر کاسته است.

وی اعتبارات اختصاص یافته به مناطق روستایی ورامین طی سال جاری را بیش از یک هزار میلیارد ریال بیان کرد.

فرماندار ورامین اضافه نمود : یکی از اقدامات موثری که در حوزه گردشگری به ویژه در مناطق روستایی ورامین اجرا شده ، احداث خانه های بوم گردی به منظور جذب گردشگران علاقمند به حضور در طبیعت است که تا کنون مجوز احداث 7 خانه بوم گردی در ورامین صادر و سه مرکز نیز تا کنون راه اندازی شده است.

وی تأکید کرد: در کنار انجام فعالیت های عمرانی ، اقتصاد مناطق روستایی نیز باید توسعه پیدا کند تا به واسطه ایجاد شغل برای جوانان ، ماندگاری آنان در مناطق روستایی افزایش یابد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11366

به "تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار به مناطق روستایی ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار به مناطق روستایی ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید