توصیف برانکو از عملکرد مهاجمانش مقابل الدحیل، شیرهای رام نشدنی

به گزارش مجله سرگرمی، علیپور و منشا در بازی با الدحیل مثل شیر ظاهر شدند و بهترین عملکرد را داشتند.

توصیف برانکو از عملکرد مهاجمانش مقابل الدحیل، شیرهای رام نشدنی

به گزارش خبرنگاران ، برای معرفی بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل الدحیل همه قرمزپوشانی که در زمین بودند، می توانند گزینه باشند. بهترین، خودِ پرسپولیس بود که برای صعود از جان مایه گذاشت اما گادوین منشا به دلیل اینکه با همه روزهای گذشته اش فرق می کرد و به قول خودش بهترین گل عمرش را زد، چشم مان را گرفته. بازیکنی که با 12 کیلومتر دوندگی، بیشترین دوندگی را در این بازی داشت و جالب اینکه کوکه بازیکن اتلتیکومادرید هم با همین آمار، دونده ترین بازیکن دیدار اخیر این تیم برابر موناکو در لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد.

واکنش سرمربی پرسپولیس اما از آمار مهاجم نیجریه ای هم جالب تر است. برانکو ایوانکوویچ وقتی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود این مقایسه را شنید و با پرسشی درباره عملکرد علیپور و منشا روبرو شد، چنین گفت: واقعاً این سؤال شما و این پیگیری جای تشکر دارد. خوشحالم از اینکه چنین اطلاعاتی را در اختیار مردم می گذارید. در مورد علیپور و منشا من هم موافق نظرتان هستم. این دو بازیکن در بازی با الدحیل مثل شیر ظاهر شدند. پاس های بسیار زیادشان مدام روی دروازه الدحیل خطر ایجاد می کرد. آنها به بهترین شکل روی حریف فشار آوردند و دیدید که گل های دوم و سوم ما با استارت های 50 متری این بازیکنان به وجود آمد. علیپور به بهترین شکل مدافع حریف را جا گذاشت و موفق به زدن گل دوم شد و منشا هم با یک استارت عالی 50 متر را طی کرد و با یک کنترل عالی ضربه نهایی را وارد دروازه کرد. البته که آمادگی جسمانی فاکتور بسیار مهمی در فوتبال دنیاست و فکر می کنم این آمادگی بدنی را بازیکنانم در دو بازی تهران و دوحه به بهترین شکل نشان دادند.

2 - 270

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3602

به "توصیف برانکو از عملکرد مهاجمانش مقابل الدحیل، شیرهای رام نشدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیف برانکو از عملکرد مهاجمانش مقابل الدحیل، شیرهای رام نشدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید