حذف فدرر و شاراپووا از تنیس اپن آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، تنیسورهای سوئیسی و روسی بامداد سه شنبه با شکست مقابل حریفان خود از صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا باز ماندند.

حذف فدرر و شاراپووا از تنیس اپن آمریکا

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا بامداد امروز (سه شنبه) به انتها رسید و راجر فدرر و ماریا شاراپووا از این رقابت ها کنار رفتند.

در یکی از مهم ترین بازی های این مرحله فدرر مرد شماره دو دنیا برابر جان میلمن استرالیایی نهاده شد و سه بر یک باخت. فدرر ست نخست را با پیروزی 6 بر سه به انتها رساند اما در ست های بعد با نتایج پنج بر هفت، 6 بر هفت و 6 بر هفت مغلوب گردید. پیش از این دیدار مارین چیلیچ برابر دیوید گوفین نهاده شد و سه بر صفر پیروز شد.

شب گذشته نیز نواک جوکوویچ به راحتی توانست ژائو سوزا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. تنیسور صربستانی در ست اول 6 بر سه پیروز شد. ست دوم با نتیجه 6 بر چهار را به انتها رساند و در ست سوم نیز 6 بر سه پیروز شد.

پیش از این دیدار کی نیشیکوری توانست سه بر صفر فیلیپ کولشریبر آلمانی را شکست دهد و در جمع هشت تنیسور برتر این رقابت ها قرار بگیرد.

در بخش بانوان و در مهم ترین بازی ماریو شاراپووا مقابل کارلا سوارس نهاده شد و دو بر صفر مغلوب گردید. سوارس اسپانیایی ست اول را با پیروزی 6 بر چهار پشت سر گذاشت و در ست دوم با نتیجه 6 بر سه پیروز شد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2334

به "حذف فدرر و شاراپووا از تنیس اپن آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف فدرر و شاراپووا از تنیس اپن آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید