خشونت پلیس با جلیقه زردها بار دیگر خبرساز شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - فیلمی در فضای مجازی از سوی کاربران منتشر شده که در آن خشونت شدید پلیس در برخورد با یک فرد معلول در تظاهرات جلیقه زردها در شهر تولوز فرانسه را نشان می دهد.

خشونت پلیس با جلیقه زردها بار دیگر خبرساز شد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، در این فیلم یکی از نیروهای پلیس به فرد معترض میانسال و معلولی که بر روی جایگاه چرخدار نشسته هجوم می آورد و ماسک او می گیرد.

در این فیلم نشان داده شده که این فرد معترض در اعتراض به این کار و دریافت ماسک خود به طرف نیروی پلیس می رود که با برخورد شدیدتر روبرو و پلیس با گاز اشک آور به او حمله ور می گردد.

به گزارش خبرنگاران، این برخورد که روز گذشته (شنبه) و در جریان شانزدهمین شنبه اعتراض های مردمی موسوم به جلیقه زردها به سیاست های مالی دولت رخ داد، موجی از اعتراض ها را بدنبال داشته است.

این برخورد در حالی اجرا شده که شنبه شب وزیر کشور فرانسه تاکید نمود، هیچگونه خشونتی از جانب پلیس و معترضان، قابل توجیه و پذیرفتنی نیست و با آن برخورد خواهد شد.

روز گذشته فرانسه در جریان اعتراض های مردمی روز آرام تری نسبت به هفته های گذشته به اذعان رسانه های فرانسوی داشت، بگونه ای که از نظر جمعیتی نیز کاهش چشمگیری در بین معترضان را شاهد بود.

روز گذشته 39 هزار و 300 معترض با تخمین وزیر کشور فرانسه در خیابان های فرانسه حضور داشتند که نسبت به هفته گذشته که 46 هزار و 600 نفر شمارش شده، کاهش بسیاری دارد.

این نوع برخورد پلیس با معترضان پیشتر هم سابقه داشته است.

در نهم دسامبر سال 2018 نیز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که برخورد شدید پلیس با یکی از معترضان را نشان می دهد.

در این فیلم نیز پلیس یکی از معترضان را که روی جایگاه چرخ داری قرار داشت مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

اعتراض جلیقه زردها که از 17 نوامبر سال 2018 شروع شد.

اروپام ** 6984 ** 1071

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14299

به "خشونت پلیس با جلیقه زردها بار دیگر خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشونت پلیس با جلیقه زردها بار دیگر خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید