دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام در قزوین گشایش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، صنایع وتجهیزات وابسته روز سه شنبه شب با حضور مرتضی رضایی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، زاهدی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، زینالی رئیس دامپزشکی استان، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان و جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام در قزوین گشایش یافت

فراوری نمایندگان محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستم های توزین صنعت دام و طیور، فراوری گوشت مرغ و جوجه یکروزه و سیستم های اتوماسیون مرغداری و دامداری، فراوری و عرضه عسل و فرآورده های زنبور عسل، خوراک مورد احتیاج صنایع دامپروری و مرغداری، مکمل ها و اضافه کردنی های خوراک دام و طیور، دامپزشکی، واکسن های دامی و ضدعفونی نماینده ها، دارو و فرآورده های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات، ماشین آلات و ادوات دامپروری در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه این نمایشگاه گفت: استان قزوین صندلی ویژه ای در فراوری مواد غذایی و محصولات دامی در کشور دارد و برپایی این نمایشگاه می تواند ضمن به نمایش گذاشتن توانمندی کشاورزی استان زمینه ارتباط مستقیم فراوری نماینده و مصرف نماینده را مهیا کند.

وی اضافه کرد: استان قزوین به سبب ویژگی های جغرافیایی از موقعیت فوق العاده ای در حوزه صنعت دام و طیور برخوردار بوده و به عنوان صنعتی پویا در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین هم گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 60 شرکت نماینده از استانهای تهران، قزوین، البرز، مازندران، اصفهان، مشهد، گلستان، آذربایجان شرقی و نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای اسپانیا، آلمان، آمریکا، چین، سوئد، ایتالیا در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع در معرض دید بازدیدنمایندگان قرار گرفته است.

طاهرخانی گفت : امروزه دام، طیور و آبزیان به عنوان یکی از مهمترین بخشهای موثر در صنایع غذایی و ایجاد اشتغال در کشورمان و جهان نقش حیاتی را ایفا می نماید و برپایی نمایشگاه می تواند در معرفی و شناساندن این توانمندی ها موثر باشد.

وی بیان نمود: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارائه توانمندیهای مشارکت نمایندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت نمایندگان اشاره نمود.

دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام از امروز به مدت چهار روز از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپاست و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5109

به "دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام در قزوین گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام در قزوین گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید