دیه گو سیمئونه: دوم شدن اصلا برای اتلتیکومادرید خوب نیست، بیش ترین سختگیری را در مورد خودم اعمال می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، دیه گو سیمئونه منتظر غفلت بارسلونا و صدرنشینی تیمش است.

دیه گو سیمئونه: دوم شدن اصلا برای اتلتیکومادرید خوب نیست، بیش ترین سختگیری را در مورد خودم اعمال می کنم

به گزارش خبرنگاران ، دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وایادولید در هفته پیش روی رقابت های لالیگای اسپانیا انتظار خودش از تیم قرمز و سفیدپوش مادرید را علنی کرد.

سرمربی اتلتیکو مادرید در این باره گفت: امیدوارم کاستا به زودی یا حداقل در ماه فوریه به تیم برگردد.شکی در این مورد وجود ندارد و مطمئنم او به زودی با تیم خواهد بود. به نظرم هواداران اتلتیکو کاملا قدردان ما هستند اما انتظارات آن ها افزایش یافته است. مسئولیت های جدیدی داریم و باید منتقد خودمان باشیم.

او در ادامه گفت: 4 تساوی خارج از خانه داشتیم پس برای برآورده کردن خواسته های هواداران، باید پیشرفت کنیم. من اول از همه بیش ترین سختگیری را در مورد خودم اعمال می کنم و همان طور که گفتم، دوم بودن برای اتلتیکو خوب نیست.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8299

به "دیه گو سیمئونه: دوم شدن اصلا برای اتلتیکومادرید خوب نیست، بیش ترین سختگیری را در مورد خودم اعمال می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیه گو سیمئونه: دوم شدن اصلا برای اتلتیکومادرید خوب نیست، بیش ترین سختگیری را در مورد خودم اعمال می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید