ساختارهای معیوب در جامعه باید اصلاح گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مجید خدابخش عصر امروز در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز گفت: هزار واحد صنعتی و صنایع دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند و به نوعی این نمایشگاه افعال و افکار انسان هایی که دارای محصولات تجاری شده هستند را به هم وصل نموده و انها وارد بازار شده و برای محصولات خود متقاضی پیدا می نمایند.

ساختارهای معیوب در جامعه باید اصلاح گردد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این موضوع که باید به جوانان اعتماد کرد ادامه داد: باید گفت تنها اعتماد به جوانان کافی نیست باید ساختار های جامعه نیز اصلاح شده و ساختارها باید حامی شرکت های دانش بنیان گردد.

خدابخش توضیح داد: سیاست پولی، سیاست مالی و سیاست آموزشی یک مجموعه به هم پیوسته است و اگر دانشگاه کارافرین نباشد ساختار ها نیز اصلاح نگردد، نمی توانیم نیروی ماهر و ورزیده داشته باشیم.

وی با تاکید بر ایجاد خلاقیت، نوآوری و وجود طرح ها و ایده های نو و بکر در جوانان اعلام کرد: یکی از برکات تحریم آمریکا می تواند این باشد که رویکرد و فکر جدید در کشور داشته باشیم و بخشی از زنجیره های وابستگی به خارج قطع شده و به جوانان سپرده گردد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5660

به "ساختارهای معیوب در جامعه باید اصلاح گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختارهای معیوب در جامعه باید اصلاح گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید