سرباز هخامنشی هفته آینده رونمایی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید: سنگ نگاره سرباز 2500 ساله هخامنشی هفته آینده در موزه ملی ایران رونمایی می گردد.

سرباز هخامنشی هفته آینده رونمایی می گردد

روح الله مهدی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران اعلام نمود: در جلسه ای که روز گذشته یک شنبه هشتم مهر برگزار گردید، تصمیم گرفته شد تا بعد از تحویل سرباز هخامنشی از وزارت امور خارجه، این اثر تاریخی و ارزشمند در موزه ملی ایران نمایش داده گردد. اما با توجه به این که مراتب این تحویل در روز چهارشنبه محقق خواهد شد، رونمایی را در هفته آینده انجام خواهیم داد. او با بیان این که در روزهای نخستین هفته آینده سردیس سرباز هخامنشی برای نخستین بار در موزه ملی و در جای مشخصی که برای ان در نظر گرفته می گردد، رونمایی خواهد شد، تاکید نمود: پس از آن قرار است در موزه های سازمان میراث فرهنگی در کشور نیز نمایش داده گردد تا دوستداران میراث فرهنگی نیز این اثر را که بعد از سال ها به کشور بازگشته است، ببینند. پیش از این از طرف مدیرکل موزه ها اعلام گردیده بود که سرباز هخامنشی فردا در موزه ملی ایران رونمایی می گردد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4260

به "سرباز هخامنشی هفته آینده رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرباز هخامنشی هفته آینده رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید