شبکه افکار سنجی دانشگاه های دولتی ایران شکل گرفته است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، زهرا پارساپور بعدازظهر سه شنبه در گردهمایی سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: بحث دید و بازدید دانشگاهی در راستای تقویت هویت دانشگاهی قرار داده شده است که در 20 دانشگاه به صورت پایلوت انجام می گیرد.

شبکه افکار سنجی دانشگاه های دولتی ایران شکل گرفته است

وی با اشاره به اینکه بحث پایش ها در دانشگاه ها آنی است و باید به روز گردد، ادامه داد: دفتر سیاست گذاری در گذشته پایش را به بیرون می سپرد، اما در حال حاضر شبکه افکار سنجی دانشگاه های دولتی ایران شکل گرفته است و کارشناسانی حضور دارند که این وظیفه را به عهده گرفته اند که در این راه نیازمند یاری مدیران فرهنگی و روسای دانشگاه ها هستیم.

مدیر کل دفتر سیاستگذاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه اردو، موسیقی و برنامه های مفرح که از نیازها و علایق دانشجویان است، گفت: طبیعت گردی در زمان اوقات فراغت دانشجویان سبب پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شده است، تعدادی از دانشگاه ها این برنامه را برگزار نموده اند و بقیه دانشگاه ها نیز باید این برنامه ها را داشته باشند.

پارسا پور ادامه داد: هر فعالیتی که قصد انجام آن را داریم باید در وهله نخست خودمان به آن فعالیت باور داشته باشیم و مطمئن باشیم که نتیجه خواهد داد، اگر حس کنیم که برنامه ای مخاطب ندارد تا آنجایی که مقدور است برای آن نباید بودجه ای گذاشته گردد.

مدیران فرهنگی نقش مهمی در دانشگاه ها دارند

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این گردهمایی گفت: مدیران فرهنگی در دانشگاه ها نقش بسیار مهمی دارند، ضروری است مسئولان فضای گفت وگو و رقابت، ذوق، اندیشه و مهارت را برای دانشجویان ایجاد نمایند و استعداد آنها را شکوفا نمایند.

سید مهران نحوی با تأکید بر این که اعتماد یک رکن اساسی در فعالیت های فرهنگی محسوب می گردد، اضافه کرد: به میدان آمدن ذوق و هنر و اندیشه موجب اجتماعی سازی و استقبال از فضاهای اجتماعی خواهد شد.

وی با بیان این که باید با حفظ کرامت افراد، آزادی، عدالت، گفت وگو موجب به میدان آمدن اندیشه جوانان شویم، اضافه کرد: مجموعه این فعالیت ها باعث به وجودآمدن سرمایه اجتماعی و اعتماد در دانشگاه ها می گردد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان وظیفه مدیران فرهنگی را به میدان آوردن این استعدادها دانست و توضیح داد: نقش ما ایجاد محیطی است که مخاطب با احساس کرامت، آزادی و عدالت بتواند فعالیت کند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11465

به "شبکه افکار سنجی دانشگاه های دولتی ایران شکل گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه افکار سنجی دانشگاه های دولتی ایران شکل گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید