مجید نامجومطلق: باشگاه استقلال باید از کمیته فنی حمایت می کرد، این کمیته در فوتبال ایران جواب نمی دهد

به گزارش مجله سرگرمی، مجید نامجومطلق، عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال اعتقاد دارد که مسئولان باشگاه استقلال باید از این کمیته حمایت می کردند.

مجید نامجومطلق: باشگاه استقلال باید از کمیته فنی حمایت می کرد، این کمیته در فوتبال ایران جواب نمی دهد

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به چالش های اخیر میان وینفرد شفر و کمیته فنی باشگاه استقلال و مصاحبه ای که سرمربی استقلال انجام داده است، گفت: من که دیگر عضو کمیته فنی نیستم و فقط از موضع یک استقلالی حرف می زنم. چند ماه پیش این آقای فتحی بود که اصرار به تشکیل کمیته فنی داشت. آن موقع هم استقلال شرایط خوبی نداشت و هدف همه ما این بود که به باشگاه و تیم یاری کنیم. هیچ کدام از ما به زور نیامدیم و این کمیته هم با تشخیص باشگاه تشکیل شد.

وی ادامه داد: باشگاه یا نباید چنین کمیته ای را تشکیل می داد یا اینکه وقتی کمیته فنی ایجاد شد، باشگاه هم باید از این کمیته حمایت می کرد. البته اعتقاد من این است که کمیته فنی در فوتبال ایران جواب نمی دهد و چند سال پیش هم علی پروین جمله معروفی را در این خصوص گفت که به نظرم درست بود. من هم زمانی که کمیته فنی تشکیل شد، در مصاحبه ای گفتم که اگر تشکیل کمیته فنی نمایشی باشد، جدا خواهم شد. به هرحال نظر شفر این بود که چنین صحبت هایی را انجام دهد، ولی اعتقاد من این است که باید آرامش استقلال حفظ گردد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه بعضی معتقدند شانس قهرمانی آبی پوشان زیاد نیست، توضیح داد: من چنین نظری ندارم و اعتقادم این است که استقلال همچنان برای قهرمان شدن شانس دارد. 13 بازی و 39 امتیاز دست نخورده باقی مانده و فاصله استقلال با صدر جدول هم بیشتر از 10 امتیاز نیست. آنچه اهمیت دارد، این است که استقلال نباید در بازی های آینده نتایج سینوسی بگیرد و فرارونشیب داشته باشد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13011

به "مجید نامجومطلق: باشگاه استقلال باید از کمیته فنی حمایت می کرد، این کمیته در فوتبال ایران جواب نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید نامجومطلق: باشگاه استقلال باید از کمیته فنی حمایت می کرد، این کمیته در فوتبال ایران جواب نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید