مشخص 2250 شعبه اخذ رأی در سطح استان کرمان

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات کرمان گفت: در کل استان کرمان تا کنون 2250 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و هر صندوق یک بازرس و هر حوزه یک هیئت سه نفره مسئول بازرسی دارد.

مشخص 2250 شعبه اخذ رأی در سطح استان کرمان

به گزارش خبرنگار از ، محمدعلی دهقان رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات کرمان گفت: در انتخابات روز آدینه 10 نماینده از 23 شهرستان و 9 حوزه انتخابیه استان کرمان راهی مجلس می شوند.

او با عنوان اینکه براساس ماده 25 قانون انتخابات اجرای انتخابات به عهده وزارت کشور گذاشته شده و از طرف دیگر حُسن برگزاری انتخابات نیز به عهده وزارت کشور است اضافه نمود: در راستای مسئولیت دوم بازرسانی انتخاب و از زمان شروع تا انتها انتخابات بر فرایند اجرای آن نظارت دارند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه 2 هزار و 250 شعبه در سراسر استان کرمان اخذ رای را به عهده دارند که از این تعداد هزار و 328 شعبه اخذ رای ثابت و 922 شعبه سیار است توضیح داد: برای هر صندوق یک بازرس و هر حوزه یک هیئت سه نفره مسئول بازرسی هستند.

او با بیان اینکه بازرسان ویژه ای هم برای نظارت بر حُسن اجرای انتخابات و بازرسی بهتر و کنترل جریان انتخابات حضور دارند گفت: عوامل پای صندوق ها و ناظران وظیفه سنگینی به عهده دارند تا تک تک آرای مردم به درستی خوانده شده و رای مردم محقق گردد.

دهقان اضافه نمود: نامزد ها در این ایام همه شئون و موازین قانونی و حقوق یکدیگر را رعایت نمایند.

اوبا اشاره به اینکه مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند موارد تخلف را به شماره 116 اطلاع رسانی نمایند بیان نمود: مردم، چون دوره های گذشته با شور و هیجان حضور گسترده در انتخابات داشته باشند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه در فضای کنونی کشور نگاه دشمن به حضور مردم در صحنه است اضافه نمود: حضور گسترده مردم باعث عقب نشینی دشمن و عدم حضور مردم سبب می گردد که دشمن جرات پیدا نموده و جلو بیاید.

انتهای پیغام /ی

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70363

به "مشخص 2250 شعبه اخذ رأی در سطح استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص 2250 شعبه اخذ رأی در سطح استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید