سهراب بختیاری زاده بازیکن تیم امید!

به گزارش مجله سرگرمی، در مراحل بعد آقا وسط و فوتبال درون تیمی برگزار گردید که به خاطر کمبود بازیکن سهراب بختیاری زاده با به تن کردن کاور فوتبال بازی کرد.

سهراب بختیاری زاده بازیکن تیم امید!

سهراب بختیاری زاده بازیکن تیم امید!

تمرین صبح دوشنبه تیم امید از ساعت 10 و 30 دقیقه در آموزشگاه فوتبال آغاز شد که بازیکنان ابتدا زیر نظر فرشاد ماجدی بدن های خود را گرم کردند.حسین ساکی که هنگام گرم کردن احساس درد می کرد پس از مشورت با پزشکان تمرین را ترک کرد. ساکی مصدومیت کوچکی قبل از حضور در اردو داشت.در روز جدایی بازیکنان پدیده حمید استیلی مدیر تیم امید یک میهمان داشت و دوست نزدیکش انتها رافت تمرین امیدها را از نزدیک نظاره کرد.

در مراحل بعد آقا وسط و فوتبال درون تیمی برگزار گردید که به خاطر کمبود بازیکن سهراب بختیاری زاده با به تن کردن کاور فوتبال بازی کرد

.قرار است هفته آینده تیم امید دو سه جلسه از تمرین خود را در زمین شماره 2 کمپ که کیفیت بسیار خوبی دارد، برگزار کند.محمدرضا ساکت که ظاهرا به عنوان مشاور با فدراسیون کار می نماید برای لحظاتی در کنار زمین حاضر شد و بعد از چند ثانیه زمین را ترک کرد.

3-165

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14515

به "سهراب بختیاری زاده بازیکن تیم امید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب بختیاری زاده بازیکن تیم امید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید